ناتینگ فون ۲ با باتری بزرگتر اوایل تابستان ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد

مدتی هست که درباره موبایل جدید برند Nothing شایعاتی می‌شنویم. مشخصا این برند تلاش دارد تا وارد رده بالاتری بشود و به سمت دستگاه پریمیوم‌تری حرکت می‌کند. به تازگی رسما تایید شده که ناتینگ فون ۲ با باتری بزرگتر اوایل تابستان ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد.

مشخصات و زمان عرضه ناتینگ فون ۲
به گفته مدیرعامل برند ناتینگ یعنی آفای کارل پی، دومین گوشی هوشمند آن‌ها با نام قابل پیش‌بینی Phone (2) در ماه جولای وارد بازار خواهد شد. او این اطلاعات را امروز در مصاحبه ای با فوربس اعلام کرد.

پیش از این وی تایید کرده بود که این گوشی از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد. این ارتقا تراشه قطعا دومین موبایل ناتینگ را نسبت به نسل قبلی‌ش جذاب‌تر می‌کند. ناتینگ فون ۱ با تراشه سری ۷ اسنپدراگون عرضه شده بود.


آنطور که پیداست ناتینگ تلاش دارد تا یک تراشه سری ۸ را در محصول آتی خود استفاده کند اما مایل نیست که قیمت بیشتر جدیدترین مدل را بپردازد. در نتیجه می‌خواهد با استفاده از تراشه یک نسل قبل‌تر روی کنترل قیمت کار کند. باید دید که قیمت‌گذاری ناتینگ فون ۲ چطور است و آیا این انتخاب در آن به خوبی منعکس می شود یا خیر؟

تصویری که بالاتر می‌بینید در ابتدای ماه توسط برند Nothing به اشتراک گذاشته شد و اکنون به نظر می‌رسد که همان راهبرد ارائه قطره‌چکانی اطلاعات برای جذب خبر رایگان که کارل‌پی در آن متخصص است، آغاز شده باشد. وی این کار را به خوبی با برند وان پلاس کرد و حالا در ناتینگ آن را ادامه می‌دهد.

همچنین گفته می‌شود که این دستگاه دارای باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. این یعنی ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی خود اما همچنان با باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپری اکوسیستم اندروید تفاوت دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر Nothing Phone 2 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *