مایکروسافت هفته آینده از نسل جدید محصولات سرفیس رونمایی می‌کند که یکی از آن‌ها، سرفیس لپ‌تاپ گو ۳ خواهد بود. حالا پیش از معرفی، شاهد افشای تصاویر، قیمت و بخشی از مشخصات این لپ‌تاپ مایکروسافت هستیم.

یکی از منابع دنیای فناوری به‌نام «رولند کوانت» اطلاعات مربوط به نسل بعدی سرفیس لپ‌تاپ گو را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد این محصول از نظر طراحی تفاوتی با نسل کنونی‌اش ندارد.

مشخصات و قیمت احتمالی سرفیس لپ‌تاپ گو ۳

سرفیس لپ‌تاپ گو ظاهراً در چهار رنگ از راه می‌رسد، به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز می‌شود و یک پورت USB-C و یک پورت USB-A خواهد داشت. این لپ‌تاپ همچنین به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۱۰۲۴ پیکسل و نسبت تصویر ۳:۲ مجهز می‌شود.

به گفته کوانت، سرفیس لپ‌تاپ گو ۳ با قیمت پایه ۸۹۹ یورو روانه بازار می‌شود که افزایش را نسبت به قیمت ۷۶۹ یورویی نسل قبلی نشان می‌دهد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که در نسخه پایه دیگر خبری از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیست.

سرفیس لپ‌تاپ گو ۲ در نسخه مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۷۶۹ یورو دارد و نسخه دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۶۹ یورو فروخته می‌شود. بنابراین با افزایش قیمت ۳۰ یورو روبه‌رو هستیم.

نسخه پایه لپ‌تاپ آینده مایکروسافت همچنان ۸ گیگابایت رم خواهد داشت، اما به پردازنده قدرتمندتر Core i5-1235U مجهز می‌شود.