آرنولد شوارتزنگر قهرمان سابق پرورش اندام، هنرپیشه و سیاستمدار دوملیتی که در آمریکا مشهور شد را همه می‌شناسند. بازیگری که این روزها ۷۶ سال دارد اما بی‌خیال بازی در آثار اکشن نمی‌شود. هرچند قطعاً صحنه‌های دشوار فیلم و سریال‌های او به کمک بدلکار فیلمبرداری شده؛ اما حضور خود او هم نشان می‌دهد هنوز روی فرم است و شاید او را یکی از سرحال‌ترین ۷۶ ساله‌های دنیا باید بدانیم. باور ندارید سریال «فوبار» را ببینید. یک کمدی اکشن حال خوب‌کُن، که آرنولد در آن نقش یک مامور سیا را بازی می‌کند؛ ماموری که در آستانه بازنشستگی قرار دارد و درست وقتی که می‌خواهد به‌زندگی‌اش سروسامان بدهد می‌فهمد جان یک مامور دیگر که به باند قاچاق اسحله نفوذ کرده در خطر است و باید آخرین ماموریت را هم انجام دهد. سریال دوبله فارسی اختصاصی هم دارد و داغ داغ محصول ۲۰۲۳ است. (برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

لوک با بازی آرنولد یک مرد خانواده‌دوست است که به بچه‌ها و همسر سابقش گفته به گوشه کنار دنیا سفر می‌کند تا وسایل بدن‌سازی بفروشد. اما در حقیقت کارش جاسوسی و ماموریت‌های خطرناک است. او یک دستیار بامزه و عجیب دارد که مامور میدانی نیست و به‌عنوان یک مغز کامپیوتر، از بیرون به لوک کمک می‌کند. لوک دختری دارد که رفتارش مشکوک است اما او تصور می‌کند با بازنشستگی و بازگشت به خانه می‌تواند همه چیز را سامان بدهد اما ماموریت آخر حاوی اتفاقات عجیب و غیرمنتظره است. سریال اکشن قابل قبولی دارد، اما جذاب‌تر از اکشن، کمدی سرحال و شوخی‌های سرضرب کار است که مخاطب را حفظ می‌کند و البته موقعیت عجیبی که شخصیت‌های اصلی در پایان قسمت اول در آن گرفتار می‌شوند. با تماشای یک قسمت طرفدار این سریال می‌شوید. ضمن‌این‌که یک دوبله اختصاصی استاندارد و حرفه‌ای هم لذت تماشای سریال را دوبرابر می‌کند.

>>> برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید

به بخش «فیلم و سریال» آلابست سر بزنید!

در بخش «فیلم و سریال» آلابست می‌توانید به دنیایی نامحدود از بهترین و به‌روز ترین فیلم‌های دنیای سینما و سریال با دوبله‌های اختصاصی وصل شوید و لذت ببرید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

پشت پرده رقابت جنیفر لوپز با مردگان شیطانی!
پشت پرده رقابت جنیفر لوپز با مردگان شیطانی!

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ – ۱۵:۰۰

وقتی یک پری‌دریایی عاشق یک مرد خوش‌تیپ شود
وقتی یک پری‌دریایی عاشق یک مرد خوش‌تیپ شود

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ – ۲۲:۰۰

عواقب قتل هولناک یک سلبریتی
عواقب قتل هولناک یک سلبریتی

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ – ۲۱:۰۰

 

.

.

.

.

.