نخستین تصویر گوشی هوشمند با برند کوکاکولا منتشر شد

یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe نخستین تصویر از یک گوشی هوشمند جدید موسوم به کولافون (ColaPhone) را منتشر کرده است. در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست؛ اما رندر لو رفته نشان می‌دهد که این گجت احتمالا مجهز به پیکره‌بندی دوربین دوگانه روی پنل پشتی خود خواهد بود.

ماژول‌های دوربین پشتی درون حفره‌های دایروی‌شکل مجزا قرار دارند. همچنین فلاش LED در نزدیکی این ماژول‌ها مستقر شده است. این گوشی هوشمند از رنگ‌آمیزی مخصوص شرکت کوکاکولا و لوگوی بزرگ این برند مشهور استفاده خواهد کرد. توسعه و عرضه مستقل یک گوشی هوشمند توسط کوکاکولا سناریویی دور از انتظار به‌نظر می‌رسد.

به گفته Ice Universe کوکاکولا برای دستیابی به این هدف ماجراجویانه احتمالا با یک برند پیشرو در زمینه تولید گوشی‌های موبایل همکاری خواهد کرد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Ice Universe نخستین فردی بود که پیرامون روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچ‌دار آیفون X اپل، طراحی جدید آیفون ۱۴ با حفره داینامیک آیلند و سنسورهای تصویربرداری ۲۰۰ مگاپیکسلی مختلف به‌طور دقیق صحبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *