نیکلاس کیج هنرپیشه معروف هالیوودی و بازیگر فیلم‌های شاخصی مثل «ترک کردن لاس‌وگاس»، «تغییر چهره»، «هواپیمای محکومین» و… یکی از سوپراستارهای سابق سینماست که مدت‌هاست فیلم درخور توجهی ندارد و خیلی‌ها او را یک هنرپیشه تمام شده می‌دانستند. تا این‌که او با انتخابی سخت بازی در فیلم «مسئولیت سنگین استعداد فراوان» را پذیرفت. یک کمدی اکشن که نقدهای مثبتی به‌همراه داشت و شبیه یک سفارش اشتباه از رستوران است، البته اشتباهی لذت‌بخش. تا حالا شده یک سفارش اشتباهی به‌دست شما برسد؟ به‌طور مثال به‌جای پیتزای رست‌بیف با یک پپرونی مواجه شوید و چون فرصت تعویض غذا را ندارید با اکراه همان‌را بخورید اما لذت ببرید؟ «مسئولیت سنگین استعداد فراوان» مثل همان پیتزا پپرونی اشتباهی است. در نگاه اول و تا ۲۰ دقیقه یک سفارش اشتباه به‌نظر می‌رسد اما همین‌که کمی مزه‌اش را حس کنید می‌فهمید طعم تازه‌ای را تجربه کردید که به‌امتحانش می‌ارزد. اما چرا این فیلم مثل یک پیتزای خوشمزه است؟

نیکلاس کیج ستاره‌ای که معمولی شد

زمانی اکشن‌های پرخرج طرفداران زیادی داشت؛ کیج همزمان با حضور در این اکشن‌ها، در چند فیلم هنری‌تر هم حاضر شد و با اسکاری که گرفت هم اعتبار هنری کسب کرد و هم تبدیل به بازیگری پولساز شد. اما با رونق سینمای ابرقهرمانی، اکشن‌های مبتنی بر تکنیک‌های رایانه‌ای و تغییر در ساختار داستان‌ها، قهرمان اولی مثل شخصیت‌هایی که کیج ارائه می‌کرد از سینمای گیشه‌ای حذف شد و او به دلیل یکی دو تمشک طلایی اعتبار لازم را هم برای گرفتن نقش‌های برجسته نداشت و به‌مرور در سینما کم‌کار شد. اما سال ۲۰۲۲ یک بازگشت باشکوه برای کیج بود با فیلم «مسئولیت سنگین استعداد فراوان». (تماشای رایگان فیلم با دوبله فارسی اختصاصی)

بازگشت نیکلاس کیج

در این فیلم کیج به‌نوعی نقش خودش را بازی می‌کند البته با اغراق زیاد و در بستر کمدی موقعیت پر زدوخورد و چشم‌نواز. نیکلاس کیج شخصیت اصلی داستان یک هنرپیشه طراز اول است که سال‌ها نقش مهمی نداشته، مشکل مالی دارد، خانواده‌اش مثل قبل روی او حساب باز نمی‌کنند و تنها پیشنهادی که برای درآمدزایی دارد حضور در جشن تولد یکی از طرفدارانش است، آن‌هم در ازای دریافت یک‌ میلیون دلار. تولدی که در شهر ساحلی مایورکای اسپانیا برگزار می‌شود و سکانس‌هایی دارد که در حقیقت یک تور رایگان از جاذبه‌های چشم‌نواز این شهر فوق‌العاده زیباست. خاوی میزبان کیج دوست دارد یک فیلم بسازد اما مشکل اینجاست که سازمان جاسوسی آمریکا تصور می‌کند این میزبان پولدار درگیر یک پرونده آدم‌ربایی سیاسی است و از هنرپیشه هالیوودی یعنی کیج می‌خواهند در پوشش میهمان خاوی، به آن‌ها کمک کند و این شروع یک داستان پرهیجان و جالب است. (تماشای رایگان فیلم با دوبله فارسی اختصاصی)

کمدی اکشنی که اصل جنس است

تصور اولیه در مواجهه با فیلم این است که قرار است شاهد یک اکشن جالب باشیم، اما با تماشای دقایق اول فکر می‌کنیم با یک کمدی سطحی طرفیم، در ادامه می‌فهمیم نه‌ پای اکشن پرزرق و برق اما بی‌منطق در میان است و نه پای یک کمدی ساده. بلکه با کمدی اکشنی طرفیم که به‌خوبی از ظرفیت‌های داستانش استفاده می‌کند تا مخاطب را همراه کند. در دل داستان حرف‌های مهمی برای گفتن دارد و گره داستانی دارد که مخصوص یک درام ساده نیست بلکه مخاطب را غافلگیر می‌کند، به‌ شرط این‌که مخاطب از پیج سخت نیم‌ساعت اول فیلم به سلامت بگذرد.

>>> تماشای رایگان فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

 

        

.

.

.

.