«کیمیاگری روح»، جایی که عشق و جادو حرف اول را می‌‌زنند

کسب قدرت یکی از شیرین‌‌ترین امیال بسیاری از انسان‌‌ها در طول تاریخ بوده؛ اما قدرت‌‌های انسان‌‌ها محدود است و برای همین متوسل به‌‌جادو می‌‌شوند؛ تا قوی‌‌تر باشند و بیشتر عمر کنند. سریال جذاب «کیمیاگری روح» در کشوری که در زمان و نقشه وجود ندارد به‌‌نام دِهو می‌‌گذرد، کشوری که جادو در آن حرف اول را می‌‌زند و مهم‌‌ترین جادوی جادوگرانش کیمیاگری روح است. یعنی انتقال روح یک انسان به جسم دیگری. سریال چنان در قسمت‌‌های اولش موفق و پرطرفدار بود که پلتفرم جهانی نتفلیکس امتیاز پخش جهانی آن را خرید. سریال ترکیبی از یک درام عاشقانه، سکانس‌‌های اکشن و رزمی، فستیوالی از رنگ و خیال‌‌پردازی و در نهایت توجه به میل انسان برای نامیرایی با توسل به جادو است. سریال دو فصل دارد و محصول ۲۰۲۲ است و از این لینک با دوبله فارسی اختصاصی بدون نیاز به خرید اشتراک در دسترس شماست. (برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

شخصیت اصلی سریال ناک‌‌سو است، یک قاتل حرفه‌‌ای که به قاتل سایه‌‌ها معروف است و نیروی ذهنی قدرتمندی دارد. ناک‌‌سو طی یک مبارزه به‌‌شدت زخمی می‌‌شود؛ برای همین ناچار به استفاده از جادو برای کیمیای روح و انتقال روحش به جسم دیگری می‌‌شود. اما وقتی به‌‌خودش می‌‌آید متوجه می‌‌شود روحش را به جسم ضعیف یک خدمتکار منتقل کرده. همین تضاد بین روح یک جنگجو و جسم یک خدمتکار باعث سکانس‌‌های کمدی سریال می‌‌شود. سریالی که سکانس‌‌های رزمی جذابی دارد؛ دکورهای پرخرج و درامی قوی و خیال‌‌پردازانه. برای تماشای سریال با اینترنت تلفن همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک، کافی است به لینک زیر مراجعه کنید.

>>> برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید

با آلابست بکوب فیلم ببینین!

تماشای تمام فیلم و سریال‌‌های روز دنیا با دوبله‌‌های اختصاصی در بخش «فیلم و سریال» آلابست با نت همراه، نیازی به خرید اشتراک ندارد؛ اما حجم اینترنت شما تمام بهاء محاسبه خواهد شد. اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با خرید اشتراک با تخفیف ویژه با چند دستگاه فیلم ببینید و اینترنت‌‌تان نیم بهاء محاسبه می‌‌شود.

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

سفر جنون‌آمیز به دنیای کوانتومی در «مرد مورچه‌‌ای»
سفر جنون‌آمیز به دنیای کوانتومی در «مرد مورچه‌‌ای»

۱۴۰۲/۰۱/۳۱ – ۲۳:۰۰

فیلم «آخرین پادشاهی» دوره فشرده، جذاب و اکشن تاریخ اروپا
فیلم «آخرین پادشاهی» دوره فشرده، جذاب و اکشن تاریخ اروپا

۱۴۰۲/۰۱/۳۱ – ۲۲:۰۰

عواقب هک شدن رمز گوشی یک دختر
عواقب هک شدن رمز گوشی یک دختر

۱۴۰۲/۰۱/۳۱ – ۲۱:۰۰

           

 
.

.

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *