شب‌ها خسته و کوفته از یک‌ روز کاری، هیچ‌چیزی مثل یک فیلم اکشن حال بعضی‌ها را خوب نمی‌کند. برای تماشای فیلم‌های اکشن، نیازی چندانی به تمرکز و فکر کردن ندارید، در این ژانر به‌طور معمول خبری از غم و غصه نیست. با تماشای اکشن از زندگی روزمره فاصله می‌گیرید و خلاصه حال و هوای‌تان عوض می‌شود. هرچه‌قدر فضای اکشن انتزاعی‌تر باشد، برای بعضی‌ها جالب‌تر است چون نسبت کمتری با زندگی روزمره و دردسرهایش دارد. اما نکته این‌جاست که این ژانر به‌خاطر هزینه تولید بالا و دردسرهای استودیویی زیاد در سال فقط چند اثر انگشت‌شمار دارد.

به‌طور مثال سری فیلم‌های «سریع و خشن» و «جان ویک» که سرآمد اکشن‌های یک دهه اخیر هستند یک‌ سال در میان تولید می‌شوند. اکشن‌های غیرهالیوودی هم بیشتر اوقات چنگی به‌دل نمی‌زنند. اما در این بین کره‌جنوبی با پیشرفت چشم‌گیر صنعت سینما و سریالش مدام مخاطب را غافلگیر می‌کند. دو فیلم «افسونگر» از سینمای این کشور را می‌توان نماد اکشن‌های شرقی با استانداردهای جهانی دانست. اکشن‌هایی با یک قهرمان جذاب و کاریزماتیک. داستان‌هایی غیرکلیشه‌ای و زد و خوردهای ترکیبی که هم در آن از انواع سلاح استفاده می‌شود هم مبارزه تن‌به‌تن.

داستان فیلم اول از این قرار است که یک دختر عجیب از آزمایشگاهی مرموز فرار می‌کند و در حالی که حافظه‌اش را از دست داده در شهر کوچکی زندگی می‌کند. او در همه درس‌ها شاگرد اول است و وارد هر کاری شود بهترین خواهد بود. حضورش در یک مسابقه استعدادیابی خوانندگی و درخشش بی‌نظیرش، شروع حمله عده‌ای آدم عجیب به او و خانواده‌اش می‌شود. اما او بدون این‌ که بداند چطور و کجا مهارت‌های رزمی و استفاده از سلاح‌ها را یاد گرفته، صغیر و کبیر را می‌کُشد. با موفقیت فیلم اول، تیم سازنده سه سال را صرف ساخت فیلم دوم کردند. هر دو فیلم که در باکس آفیس جهانی با استقبال روبه‌رو شدند، با دوبله اختصاصی در اختیار شماست. توصیه می‌کنیم اگر قسمت اول را تماشا نکردید سراغ قسمت دوم نروید.  

>>> تماشای رایگان «افسونگر، قسمت اول فروپاشی» با دوبله اختصاصی

>>> تماشای رایگان «افسونگر، قسمت دوم دیگری» با دوبله اختصاصی 

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود. 

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

      

.

.

.

.