«نوروز رنگی» با اضافه شدن «دایی ویجی» بی‌مزه شد؟

نوروز دو سال قبل بود که سریال بامزه «نوروز رنگی» از شبکه تهران پخش شد. سریالی به کارگردانی علی مسعودی که داستان یک خانواده پرجمعیت در منطقه‌ای فقیرنشین از مشهد را در دهه ۶۰ روایت می‌کرد. سریال پر بود از نمادهای خاطره‌انگیز آن‌سال‌ها. از لباس و گریم، تا اصطلاحات. اما جالب‌ترین بخش ماجرا، دردسرهای یک خانواده حول یک تلویزیون رنگی بود. پدر خانواده که بنایی شریف بود در ازای طلبش موقتاً یک تلویزیون رنگی را از بدهکارش گرفت و همه اهالی محل برای تماشای برنامه‌های رنگی تلویزیون به خانه آن‌ها سرازیر شدند. (برای تماشا کلیک کنید)

اما این سریال ۲۰ قسمتی از اواسطش کمی افت کرد که خیلی‌ها معتقد بودند بابت حضور شخصیت اغراق شده «دایی ویجی» با بازی یوسف تیموری بود. درحالی‌که کلیت داستان سریال حول اتفاقات بامزه اما کمابیش قابل درک و واقعی شکل گرفته بودند، شخصیت دایی ویجی خیلی اگزجره و غیرقابل درک بود. بازی خاص یوسف تیموری هم مزید برعلت شد. اما با این همه سریال کماکان موفق و پرمخاطب ماند و همین باعث شد بارها بازپخش داشته باشد. اگر هم هنوز این سریال بامزه را ندیدید، یا کامل تماشایش نکردید می‌توانید در این تعطیلات، با استفاده از لینک زیر به تماشای سریال بنشینید. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد. به‌خصوص اگر دهه شصتی یا هفتادی هستید، به ویژه اگر مشهدی هستید چون «نوروز رنگی» با بازی جواد خواجوی، علی مسعودی، رابعه اسکویی و… پر از لحظات شیرین، نوستالژیک و جذاب است.

>>> تماشای سریال «نوروز رنگی»

در ضمن در این تعطیلات با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آلابست می‌توانید با اینترنت همراه بدون وقفه فیلم، سریال، مستند و انیمیشین رایگان ببینید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود) این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

قربانیان تازه برای رازهای تاریک قدیمی
قربانیان تازه برای رازهای تاریک قدیمی

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ – ۲۲:۰۰

راز قتل هنرپیشه پرحاشیه
راز قتل هنرپیشه پرحاشیه

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ – ۲۳:۰۰

دردسرهای برگزاری جشن تولد برای یک مُرده
دردسرهای برگزاری جشن تولد برای یک مُرده

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ – ۲۱:۰۰

.

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *