مهران مهام در گفت وگویی که به تازگی انجام داده اعلام کرده که دلیل ساخته نشدن فصل سوم «دردسرهای عظیم»، نداشتن بودجه کافی برای تامین دستمزد جواد عزتی بوده است.
بازپخش فصل اول سریال «دردسرهای عظیم» مدتی است که از شبکه تماشا شروع شده است. مهران مهام تهیه‌کننده این سریال در گفت و گویی که به تازگی با شبکه تماشا انجام داده از دلیل ساخته نشدن فصل سوم این سریال پرده برداشته و گفته :« فصل سوم آماده بود ولی به لطف خدا جواد عزتی از «دردسرهای عظیم» پر و بال گرفت و الحمدالله رفت و به جایی رسید که آنقدر تقاضا در سینما و ویدئو بالا بود که دیگر نمی توانست در تلویزیون به کارش ادامه بدهد. از طرفی با رقم هایی هم که ما در سازمان صداوسیما داشتیم، نمی توانستیم جواد عزتی را نگه داریم و متاسفانه «دردسرهای عظیم ۳» به خاطر نبود این بازیگر ساخته نشد.»
«دردسرهای عظیم» از تولیدات شبکه سه سیماست و اولین تجربه کارگردانی برزو نیکنژاد محسوب می‌شود. بعد از اتسقبال مخاطبان از فصل اول آن ، فصل دوم این سریال به منظور پخش در رمضان سال ۱۳۹۴ تولید شد. بعد از پخش این فصل تولید آن ادامه پیدا نکرد.
در سریال «دردسرهای عظیم» علاوه بر عزتی بازیگران دیگری چون مهدی هاشمی، الناز حبیبی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، اشکان اشتیاق، مریم سعادت، شهین تسلیمی و زنده یاد زهره فکور صبور بازی دارند. این سریال هرشب ساعت ۲۱ از شبکه تماشا پخش می‌شود.