خشایار راد: سریال «کلبه‌ای در مه» گروه حرفه‌ای دارد

میزان/ بازیگر مجموعه تلویزیونی «کلبه‌ای در مه» گفت: مردم ما باهوش هستند و سراغ مجموعه و فیلم‌های با کیفیت می‌روند. اگر فیلمی دچار افت کیفیت شود مطمئنا آن را رها می‌کنند به همین خاطر مستقیما از چندنفری پرسیدم و گفتند «کلبه‌ای در مه» آب و رنگ خوبی دارد، بازی‌ها خوب، کارگردانی عالی و قصه جذاب است.
خشایار راد پیرامون چگونگی حضور خود با سریال «کلبه‌ای در مه» گفت: انتخاب هر بازیگری برای ایفای نقش در هر سریال یا فیلمی بر مبنای پیشینه او است و طبیعتا من هم بر همین اساس انتخاب شدم. در سریال «کلبه‌ای در مه» هم کارگردان به این نتیجه رسید که نقش سروان در این مجموعه به من نزدیک‌تر است و من می‌توانم آن را بازی کنم. من هم فیلمنامه را خواندم و آن را دوست داشتم و قبول کردم و در کنار دوستان خیلی خوبی بازی کردم. ضمن آنکه حسن لفافیان را هم می‌شناختم و با سوابق کاری او آشنا بودم و خوشحالم این همکاری صورت گرفت.

وی در همین راستا افزود: علاوه بر فیلمنامه و کارگردان، حضور بازیگران مطرح مجموعه از جمله فرخ نعمتی، سام قریبیان، رزیتا غفاری، آشا محرابی و …  بودند که برای بازی در نقش سروان راغب‌تر شدم. خدا را شکر این سریال در این شب‌ها که از شبکه سه سیما پخش می‌شود مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به تیم عالی عوامل پشت و جلوی دوربین سریال «کلبه‌ای در مه» و حساسیت بالا برای بالا بردن کیفیت کار ابراز کرد: مردم ما باهوش هستند و سراغ مجموعه و فیلم‌های با کیفیت می‌روند. اگر فیلمی دچار افت کیفیت شود مطمئنا آن را رها می‌کنند. مستقیما از چندنفری پرسیدم و گفتند مجموعه آب و رنگ خوبی دارد، بازی‌های خوب، کارگردانی عالی و قصه جذاب است که روایت سریال مخاطب را جذب می‎کند. مجموعه این عوامل باعث شده که بعد از چندوقت دوری از تلویزیون؛ مردم با «کلبه‌ای در مه» پای تلویزیون بنشینند و این مجموعه را تماشا کنند.

وی با اشاره با تزریق دوز اول واکسن کرونا بیان کرد: دوز اول واکسن کرونا را زدم و در حال حاضر در سریال «دیو و ماه پیشونی» به تهیه‌کنندگی علی شیرمحمدی و کارگردانی فرزاد اژدری در محمودآباد مشغول بازی هستم. هم در این مجموعه و هم کار‌های دیگر از جمله «کلبه‌ای در مه» رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف عوامل پشت و جلوی دوربین مورد توجه بود. در حقیقت این دوستان برای آنکه بتوانند در شرایط کرونایی فعالیت خود را ادامه بدهند و منعی صورت نگیرد و پروژه‌ها متوقف نشود؛ این موارد را تا جایی که می‌شود رعایت می‌کنند. این رعایت کردن به نفع همه ما است و از همه مردم می‌خواهم در این روزهای اوج‌گیری دوباره کرونا بیشتر رعایت کنند و به هیچ عنوان نکات بهداشتی را دست کم نگیرند.

راد با اشاره به اینکه مشغول بازی در سریال «دیو و ماه پیشونی» است بیان کرد: در این سریال در نقش صاحب رستوران بازی دارم و گروه مخاطبان مجموعه کودکان و نوجوانان هستند و سعی شده داستانی خوش آب و رنگ و جذاب تهیه و تولید شود. من دو روز در این مجموعه شبکه نمایش خانگی بازی داشتم و گویا قرار است نقش من اضافه شود که در این صورت دوباره به گروه ملحق می‌شوم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «متهم گریخت» در خصوص وضعیت دستمزد‌ها بیان کرد: من همیشه اول فیلمنامه را می‌خوانم و بعد از آن سوابق کارگردان و کار‌های او برایم مهم است. بعد از آن پیشنهاد دستمزد می‌دهم که البته در بیشرت اوقات از طرف تهیه‌کننده پیشنهادی می‌شود که یا به توافق می‌رسیم یا خیر. طبیعتا این پیشنهاد از طرف تهیه‌کننده به رزومه و توان و لول بازیگر بستگی دارد. من از آن دست بازیگرانی هستم که همیشه شاکرم و به قسمت و هرآنچه برای من مقدر شده راضی هستم. خارج از هرگونه تعارفی رضایت مردم برای من در درجه اول اهمیت قرار دارد و امیدوارم لطف مردم همچون سابق شامل حالم شود. قطعا من هم سعی دارم در انتخاب نقش‌ها دقت و حساسیت بالایی داشته باشم.

خشایار راد با اشاره به بازی در دیگر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: قرارداد بازی در سریالی به کارگردانی سعید عباسی را بسته‌ام که احتمالا ۲۰ روز دیگر کلید می‌خورد و الان در مرحله پیش تولید کار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *