با سلام به مخاطبان همیشه همراه آلابست. طبق قرار هر سال، مهم‌ترین اتفاقات و حواشی جشنواره فجر را با عنوان «حاشیه‌نگاری» در اختیار شما قرار می‌دهیم.

در ششمین روز از چهلمین دوره جشنواره فجر، فیلم‌های «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و «شب طلایی» ساخته یوسف حاتمی‌کیا به نمایش درآمد.

احساس شدن مریلا زارعی

مریلا زارعی، در فیلم «هناس»، بازیگرِ نقشی است که بر اساس زندگی شهره پیرانی، همسر داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترور هسته‌ای شکل گرفته است. او در نشستی خبری، پس از نمایش این فیلم در جشنواره فجر گفت: «من اولین بار بود که این فیلم را می‌دیدم ولی با اشک‌های خانم پیرانی اشک ریختم و خوشحال شدم که صاحب این کاراکتر از فیلم راضی است.»

بغض همسر شهید رضایی نژاد

همسر شهید رضایی نژاد، در مصاحبه اختصاصی با آلابست و پس از دیدن فیلم «هناس» گفت: دیدن لحظات ترور همسرم خیلی سخت هست.

بزرگترین افتخار برای بهروز شعیبی

بهروز شعیبی بازیگر  هناس گفت: بزرگ ترین افتخار برای من بازی کردن با  مریلا زارعی پس از سال ها بود.

حاتمی‌کیای پدر راهش را از فیلم حاتمی‌کیای پسر جدا کرد

ابراهیم حاتمی‌کیا تهیه‌کننده فیلم «شب طلایی» به کارگردانی پسرش به دلیل ابتلا به کرونا در نشست خبری به صورت تلفنی حاضر شد. وی گفت: من فقط یک اسم هستم در این فیلم و تمامی زحمات را عوامل دیگر کشیدند. جهان فیلم سینمایی «شب طلایی» با جهان من متفاوت است.

هنرمندان مقابل لنز عکاسان

تصاویری از حضور بازیگران در جشنواره فجر را مشاهده کنید.

حسن معجونی و همسرش در مراسم فتوکال شب طلایی 
مریلا زارعی بازیگر فیلم «هناس»
«کوثر حیدری» بازیگر خردسال فیلم هناس
یکتا ناصر در مراسم فتوکال شب طلایی
سوگل خلیق در مراسم فتوکال فیلم شب طلایی

رو در ور با هنرمندان

تیم اعزامی آلابست به جشنواره فجر مصاحبه‌های جذابی را با هنرمندان انجام داده‌اند. در بسته «حاشیه‌نگاری» جذاب‌ترین گفت‌وگوها را تقدیم نگاه شما مخاطبان عزیز می‌کنیم.