تو صداتو، صدات رو ببر بالا؛ یه مسابقه موسیقی جذاب از فیلیمو

تو این مطلب قصد داریم یک سری اطلاعات اولیه از برنامه جدید و جذاب فیلیمو به اسم ” صداتو ” را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این چند وقت اخیر ما انواع و اقسام فیلم و سریال و مسابقه های گوناگون را دیدیم اما اگر از حق نگذریم به شدت جای خالی یک مسابقه موسیقی حس می‌شد. پس برای آشنایی بیشتر با مسابقه صداتو تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

داستان مسابقه صداتو ازین قراره
صداتو، یک مسابقه موسیقی معمایی و جذاب از فیلیمو است که محسن کیایی با چهره ای جدید و متفاوت اجرای برنامه را بر عهده گرفته است. چهره های نام آشنایی چون امیرمهدی ژوله، محمد بحرانی، شبنم مقدمی و محسن شریفیان قرار است شرکت کنندگان را در این مسابقه سرگرمی راهنمایی کنند و نه اینکه نقش داوران را بر عهده داشته باشند. فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان انگیز و بی سابقه ای را برای تماشاگران و افراد حاضر در مسابقه رقم می زند و تنوع موسیقایی ایرانی و شرقی موجود در  «صداتو»، مخاطبان را با طرح خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه‌ مواجه می کند.

امیرمهدی ژوله

گرچه ما امیرمهدی ژوله را بیشتر با نویسنده ی کمدی میشناسیم اما در چند سال اخیر شاهد بازیگری های جذاب و چشم نواز او نیز بوده ایم. ژوله که علاوه بر تجربه ای بسیار زیاد، همچنین قلم شیوا و دلنشینی دارد، باید ببینیم چگونه به شرکت کنندگان مسابقه صداتو کمک خواهد کرد.

محمد بحرانی
محمد بحرانی که با هنرنمایی در صداپیشگی شخصیت جناب خان بر سرزبان ها افتاد، یل طولایی هم در تولید، بازیگری، اجرا و صداپیشگی دارد. هنر و نمک محمد بحرانی بر همه ی ما ثابت شده است حال باید بنشینیم و ببینیم که به چه صورت به کمک شرکت کنندگان برنامه صداتو خواهد پرداخت.
 
محسن شریفیان
محسن شریفیان را می توان موسیقیایی ترین فرد حاضر در بین کمک کننده ها در مسابقه صداتو دانست. او یک خواننده، آهنگساز، نویسنده و نوازنده بوشهری است که به همه سازهای جنوبی و بادی تسلط کامل دارد. مردم او را از گروه لیان می شناسند و لازم به ذکر است حضور این شخص در کنارمحمد بحرانی میتواند از جذابیت های فوق العاده برنامه صداتو باشد.

شبنم مقدمی
نامی درخشان در بین بازیگر های خانم کشور که پروژه های موفق در رزومه خود بسیار دارد. حالا قرار است در جایگاهی متفاوت از همه بازی هایش، اینبار به کمک شرکنندگان در مسابقه صداتو بپردازد.

عوامل و مجری برنامه صداتو
جدیدترین محصول فیلیمو یعنی مسابقه صداتو به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد جوادزاده است. اما مجری برنامه صداتو نامی آشنا یعنی محسن کیایی است که اولین تجربه اجرا را بر عهده میگیرد. او که سال گذشته با حضور در سریال بی گناه مهمان فیلیمو بود، این بار با تغیر چهره ای محسوس و تجربه ای متفاوت مجدد به فیلیمو باز گشته است.

در آخر
در آخر تشکر میکنم که تا اینجای مطلب همراه ما بودید. برنامه صداتو در خرداد ماه ۱۴۰۲ در وبسایت فیلیمو در دسترس مخاطبان قرار میگیرد و به شما پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه مسابقه جذاب و معمایی صداتو را از دست ندهید.

نویسنده : مجید عباس نژاد

 

برچسب ها : فیلیمو,صداتو,مسابقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *