ترکیب خشونت، خنده در «مادر مافیا»

یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای ساخت یک فیلم کمدی اکشن، قرار دادن یک فرد در موقعیتی کامل اشتباهی با روحیات و ویژگی‌های اوست. مثل فیلم‌های محبوب «مارمولک» و «لیلی با من است». فیلم «مادر مافیا» هم از این قاعده استفاده می‌کند. زنی معمولی به‌نام کریستین که در آمریکا زندگی می‌کند برای مراسم ترحیم پدربزرگش که در ایتالیا است دعوت می‌شود. او به طمع گرفتن ارث به آن‌جا می‌رود و می‌فهمد پدربزرگش پدرخوانده یک باند مافیایی خطرناک بوده که دشمنانی قدیمی دارد و وصیت کرده کریستین جانشین او شود. اما کریستین هیچ شناختی از رئیس مافیا بودن ندارد و فقط برای تفریح و خوش‌گذرانی وارد ایتالیا شده است. او به ناچار این جایگاه متناقض را قبول می‌کند و سلسله‌ای از اتفاقات و اشتباهات جالب، بامزه و خشن رخ می‌دهد. فیلم دوبله اختصاصی دارد و بازیگران شناخته شده‌ای مثل مونیکا بلوچی، تونی کالت و ادواردو اسکارپتا در آن بازی می‌کنند. اگر دوست دارید یک کمدی اکشن جالب ببینید می‌توانید این فیلم را با استفاده از اینترنت تلفن همراه و بدون نیاز به اشتراک از این لینک ببینید و لذت ببرید. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا و چطور ببینیم؟

فیلم به‌رغم آن‌که کمدی است اما صحنه‌های خشن بسیاری دارد؛ برای همین اصلاً مناسب زیر ۱۸ ساله‌ها نیست. اگر فیلم‌های مافیایی مثل پدرخوانده را دوست داشتید این فیلم به دنیای فیلم‌های گنگستری ارجاعات زیادی می‌زند و شوخی‌های جالبی دارد. کمدی موقعیت خوبی را شکل می‌دهد و بازیگرانش شناخته شده و توانمند هستند. فیلم یکی از به روزترین آثار سینمای جهان است و با استقبال هم مواجه شده و در نهایت دوبله اختصاصی خوبی هم دارد که شما را از زیرنویس هماهنگ بی‌نیاز می‌کند. برای تماشای این فیلم مثل تمام آثار موجود در بخش «فیلم و سریال» آلابست، با اینترنت تلفن همراه، نیازی به خرید اشتراک ندارید اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود؛ پس در بخش تنظیمات کیفیت فیلم را کاهش دهید و با خیال راحت فیلم ببینید.  

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

به بخش «فیلم و سریال» آلابست سر بزنید!

در بخش «فیلم و سریال» آلابست می‌توانید به دنیایی نامحدود از بهترین و به‌روز ترین فیلم‌های دنیای سینما و سریال با دوبله‌های اختصاصی وصل شوید و لذت ببرید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

4دلیل برای این‌که هر عاشق سینما باید «جان ویک»4 را تماشا کند
۴دلیل برای این‌که هر عاشق سینما باید «جان ویک»۴ را تماشا کند

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ – ۲۲:۰۰

«زیر خاکی» ببینیم یا «نون خ»؟
«زیر خاکی» ببینیم یا «نون خ»؟

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ – ۲۱:۰۰

نجات مترجم از جهنم طالبان
نجات مترجم از جهنم طالبان

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ – ۲۰:۰۰

 

.

.

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *