بهترین کمدی اکشنی که سال قبل دیدیم چه بود؟ 

همیشه بهترین فیلم‌‌ها را براساس سال‌‌های میلادی ارزیابی می‌‌کنیم، اما بد نیست این‌‌بار گپی بزنیم درباره بهترین کمدی اکشن‌‌هایی که در سال ۱۴۰۱ دیدیم تا نظر همدیگر را جویا شویم و اگر فیلم خوبی بوده و ندیدیم با مشارکت و نظر دیگران در این فرصت تعطیلات ببینیم. ما یک فهرست اولیه جور کردیم اما شما هم در بخش نظرات این فهرست را تکمیل کنید. لینک هر فیلم را هم در ادامه معرفی‌‌اش آوردیم که اگر دوست داشتید با اینترنت تلفن همراه و بدون خرید اشتراک با دوبله‌‌های اختصاصی تماشا کنید. با ما باشید.

شهر گمشده| بامزه و پرهیجان

در این فیلم پرستاره براد پیت، ساندرا بولاک و چانینگ تاتوم بازی می‌‌کنند و داستان نویسنده‌‌ای است که در جریان تور معرفی کتابش درگیر یک آدم‌‌ربایی عجیب می‌‌شود چون مشخص شده گنجی که در کتابش توصیف کرده حقیقت دارد و عده‌‌ای در یک جزیره عجیب دنبالش هستند. فیلم اکشن پرهیجان و شوخی‌‌های جالبی دارد.

>>> تماشای «شهر گمشده» با دوبله اختصاصی

.

آنچارتد| جلوه‌‌های ویژه دیوانه‌‌وار

این فیلم با بازی آنتونیو باندراس، مارک والبرگ و تام هالند، براساس یک بازی کامپیوتری معروف ساخته شده. پیش از این با توجه به دنیای خاص بازی، تصور می‌‌شد امکان ساخت فیلم براساس آن ممکن نباشد اما این فیلم پرخرج با جلوه‌‌های ویژه شگفت‌‌انگیزش ساخته شد. داستان درباره یک گنج افسانه‌‌ای مدفون در یک کشتی است. اگر با فناوری CGI در سینما میانه خوبی دارید از فیلم لذت می‌‌برید؛ اما اگر معتقدید اصالت با هیجان خود داستان است سراغ این فیلم نیائید.

>>> تماشای «آنچارتد» با دوبله فارسی اختصاصی

.

پروژه آدام| اکشنی علمی تخیلی

رایان رینولدز و جنیفر گارنر در «پروژه آدام» یکی از جذاب‌‌ترین اکشن‌‌های سال ۲۰۲۲ را رقم زدند. داستان درباره خلبانی است که با کمک فناوری یک شتاب‌‌دهنده ذرات کوانتومی به گذشته می‌‌آید تا با خودش و پدرش ملاقات کند و آینده را تغییر دهد. بعید است رایان رینولدز در یک فیلم باشد و اکشنش خوش‌‌فرم و کمدی‌‌اش بامزه نباشد. باور ندارید «پروژه آدام» را از لینک زیر تماشا کنید. 

>>> تماشای «پروژه آدام» با دوبله فارسی اختصاصی

ماجراجویی در جنگل| پای راک در میان است

راک و امیلی بلانت در «ماجراجویی در جنگل» دنبال یک درخت جادویی هستند، طراحی صحنه فیلم به‌‌شدت جذاب و پرخرج است. جنگل‌‌های آمازون، خطراتش، ماجراجویی‌‌ها و البته آدم بدهایی که نمی‌‌گذارند شخصیت‌‌های اصلی به هدف‌‌شان برسند. طبق همیشه در کنار بزن بزن، هم کمدی قرار دارد هم عشق و عاشقی.

>>> تماشای «ماجراجویی در جنگل» با دوبله اختصاصی

.

عروسی شاتگان| دردسرهای جنیفر لوپز

یکی از چشم‌‌نوازترین اکشن‌‌های سال گذشته، داستان درباره مراسم ازدواج لاکچری یک زوج آمریکایی در جزایر اختصاصی است. اما دزدان دریایی به این عروسی حمله می‌‌کنند. لوکیشن‌‌های چشم‌‌نواز، تبدیل عروسی به محل بزن بزن و جنیفر لوپزی که ناگهان شاتگان را برمی‌‌دارد تا دزدان دریایی را تنبیه کند اما سوتی‌‌های بامزه‌‌ای هم می‌‌دهد. در این یکی کمدی بر اکشن برتری دارد.

>>> تماشای «عروسی شاتگان» با دوبله اختصاصی

خب، نوبت شماست، کدام فیلم را دیده‌‌اید؟ کدام فیلم را دوست دارید دوباره ببینید؟ از تماشای کدام فیلم پشیمانید و به این فهرست چه فیلم‌‌هایی را اضافه می‌‌کنید؟ 

 

.

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *