اکران «علف‌زار» از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود

فیلم سینمایی «علف‌زار» می‌تواند مخاطبان سینمای اجتماعی را به سالن‌ها برگرداند.
در شرایطی که روز گذشته سازمان سینمایی خبر آغاز اکران فیلم «علف‌زار» از چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت را اعلام کرده ، سعید خانی مدیر دفتر پخش خانه فیلم که پخش «علف‌زار» را برعهده دارد اعلام کرد با توجه به آماده نبودن نسخه نهایی و تبلیغات فیلم اکران از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود.
سعید خانی در این مورد گفت: «ما همه برنامه‌ریزی‌هایمان برای اکران «علف‌زار» در ۱۸ خرداد بود. اما طی صحبت‌هایی که امروز دوستان در سازمان سینمایی با ما داشتند و با توجه به افت فروش فیلم‌ها قرار شد این فیلم زودتر اکران بشود. اما در این شرایط مراحل فنی و آماده‌سازی نسخه‌ نهایی فیلم هنوز تمام نشده و ما در تلاشیم فیلم را آماده نمایش کنیم و همزمان بتوانیم شرایط را برای یک تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب جهت اکران این فیلم انجام بدهیم در نتیجه فیلم ان‌شالله از اوایل هفته‌آینده اکران خواهد شد.
پخش‌کننده «علف‌زار» درباره پیش‌بینی‌اش از گیشه این فیلم هم گفت: با توجه به استقبال فراوان تماشاگران در جشنواره فجر از فیلم اکران خوبی داشته باشیم و معتقدم «علف‌زار» می‌تواند مخاطبان سینمای اجتماعی را به سالن‌ها برگرداند.
فیلم «علف‌زار» با بازی پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، یسنا میرطهماسب، مایٔده طهماسبی، متین حیدرنیا و .. از فیلم‌های موفق جشنواره فجر امسال بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *