موتور بعضی فیلم‌ها عجیب سریع شروع می‌شود؛ مثل «شاهزاده‌خانم» که یک اکشن هیجان‌انگیز محصول ۲۰۲۲ است. فیلم با بیدار شدن یک شاهزاده خانم از خواب شروع می‌شود. درحالی‌که شاهزاده خانم گیج است و به‌ بدنش کش و‌قوس می‌دهد که دو نفر به او حمله می‌کنند. هر دو نفر را به طرز فجیعی با ابزارهایی مثل گُل‌سر و… می‌کشد اما هنوز نفسی تازه نکرده چند نفر دیگر از راه می‌رسند.

ما هم به‌عنوان مخاطب گیج‌ شده‌ایم که چرا فیلم با بزن و بکُش‌های خشن شروع شد که کم‌کم می‌فهمیم این شاهزاده‌خانم همه‌فن حریف که یک تنه لشکری را تار و مار می‌کند دختر پادشاه یک سرزمین خیالی است و چون پدرش پسری نداشته و تمایل نداشته تخت پادشاهی به‌دخترش برسد، تصمیم داشته او را عروس کند، تا داماد بشود جانشین تاج و تخت. اما شاهزاده خانم که توسط دو شمشیرزن ماهر آسیایی آموزش دیده، روز عروسی به‌داماد بدطینت بله نمی‌گوید. حالا داماد با یک لشگر به قصرشان حمله کرده، خانواده پادشاه را اسیر کرده، لباس عروسی تن شاهزاده‌خانم کرده تا بالاخره با او ازدواج کند و بشود پادشاه. اما شاهزاده خانم که به سوراخ سمبه‌های قصر وارد است و از طرفی به شدت جان‌سخت است کم نمی‌آورد. همه را می‌زند و می‌کشد تا خانواده‌اش را از دست خواستگار بدذات نجات دهد.  (برای تماشا کلیک کنید)

موقعیت شاهزاده خانم در دل داستان، شبیه یک بازی کامپیوتری است که در آن قهرمان هر مرحله‌ای را رد می‌کند یک غول سخت‌تر و مجهزتر از راه می‌رسد. شاهزاده‌خانم هم در چنین وضعیتی است، یک لشگر مرد قوی، تند و تیز و گاهی سراپا زره‌پوش. او باید یکی یکی را از بین ببرد. ریتم فیلم اصلاً نمی‌خوابد. سکانس‌های گاهی خیلی خشن، گاهی خیلی چشم‌نواز و در مواردی اکشنی پر از بدلکاری سخت را می‌بینیم. در چند مورد نفس‌مان واقعاً بند می‌آید. در چند مورد فکر می‌کنیم کار شاهزاده‌خانم تمام است، اما هربار یا از مهارت‌هایش استفاده می‌کند یا از هوشش تا دشمن را شکست دهد و از خطر نجات پیدا کند. البته این فیلم جذاب ارجاع تاریخی خاصی ندارد و زمان و مکان خاصی را روایت نمی‌کند، محتوایش هم جز تعریف از تلاش و پشتکار، هدفی جز سرگرمی ندارد. دوبله فارسی عالی و کمابیش هیچ ممیزی خاصی، شما را از تماشای فیلم سیراب می‌کند بدون آن‌که لازم باشد دنبال نسخه اصلی باشید. فقط کافی‌است به‌لینک زیر مراجعه کنید.

>> لینک تماشای رایگان فیلم با دوبله فارسی  

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.       

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

.

.

.

.