اکشن دوست دارید یا کمدی؟ عاشقانه یا علمی، تخیلی؟ رزمی با بدلکاری یا با جلوه‌های ویژه؟ خب یک فیلم ویژه برای شما سراغ داریم که ترکیب جالبی از همه ژانرهاست؛ «غول مرحله آخر». با بازی میل گیبسون معروف و محبوب، نائومی واتس برنده اسکار و در نهایت فرانک گریلوی خوش تیپ. با ما باشید برای معرفی این فیلم که در گیشه جهانی هم موفق بود. (برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

مامور ویژه زندانی زمان

فیلم با یک زد و خورد جانانه شروع می‌شود. یک مامور نیروهای ویژه به نام «روی» در خانه‌اش خواب است و عده‌ای برای قتلش با انواع سلاح‌ها حمله می‌کنند. اما انگار مامور ویژه از تمام حرکات مهاجمان باخبر است، که هست! چون در یک چرخه زمانی عجیب گیر افتاده و روز مرگش برایش تکرار می‌شود و بعد از هر بار مردن دوباره روزش آغاز می‌شود. حالا او باید با استفاده از تجربه مرگ قبلی، سعی کند هر بار چند گام جلوتر رفته و به حل معمای روز آخر زندگی‌اش نزدیک شود. این‌که چرا در یک چرخه زمانی گیر کرده و چرا یک عده قاتل حرفه‌ای دنبال کشتنش هستند. (برای تماشا کلیک کنید)

انواع فوت و فن رزمی و اکشن

قهرمان داستان ۲۰۰ مرتبه می‌میرد تا سر از ماجرا در می‌آورد. همسر این مامور ویژه دکتر جما ولز نام دارد و کارمند سازمانی مخفی است و می‌خواهد با استفاده از توانایی رزمی و مهارت نظامی شوهرش از یک اتفاق بد پیشگیری کند. اما مشکل این‌جاست که این سازمان مخفی آدم‌کش‌هایی حرفه‌ای دارد، یک تیرانداز حرفه‌ای، یک شمشیرزن، چند نفر که با سلاح سنگین کار می‌کنند و… برای همین قهرمان فیلم باید هربار از شر یک قاتل با مهارتی متفاوت خلاص شود. او در این مسیر چیزهای زیادی درباره مفهوم عشق، زندگی و فرصت‌های کوتاهی که برای دوست داشتن هم داریم و… یاد می‌گیرد. فیلم در کنار اکشن جالب، ایده‌های علمی که البته در فیلم‌هایی مثل «لوپر»، «کد منبع»، «لبه فردا» و… هم شاهدش بودیم، کمدی جالبی دارد که بار خشونت فیلم را می‌گیرد. صحنه‌های زد و خورد فیلم در عین جدی بودن، موقعیت نمایشی طنزی را ایجاد می‌کنند چون هربار که قهرمان کشته می‌شود، دفعه بعد ترفندهایش تغییر می‌کند. دوبله اختصاصی فیلم حرفه‌ای است و ممیزی خاصی هم ندارد که باعث شود داستان را درک نکنید. بنابراین با خیال راحت از تماشایش لذت ببرید.

>>> تماشای رایگان فیلم با دوبله اختصاصی  

نکته  ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.       

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

.

.

.

.