تلفیق دو ژانر می‌‌تواند جذاب باشد؟ به‌‌خصوص وقتی پای اکشن در میان باشد. درام‌‌های سینمایی عناصر داستانی قوی دارند و تاکیدشان روی کنش‌‌های درونی یا رفتاری قهرمان با محیط یا دیگر شخصیت‌‌هاست. اما اکشن داستان ساده‌‌تری دارد و همه چیز را با صحنه‌‌های جذاب زد و خورد جلو می‌‌برد. معدود فیلم‌‌هایی هستند که هردو را با هم جلو می‌‌برند و دستاوردهای سینمایی جالبی به‌‌دست می‌‌آورند. یکی از آخرین نمونه‌‌های درام اکشن که توجهات را به‌‌ خود جلب کرد «پیمانکار» محصول  ۲۰۲۲ است. فیلمی که دو نیمه متفاوت از هم دارد و کمابیش دو نقطه عطف که در سینمای دنیا چندان رایج نیست. نقطه عطف دوم فیلم هم دیر اتفاق می‌‌افتد و همه این‌‌ها تماشای این تریلر اکشن را به تجربه‌‌ای خاص تبدیل می‌‌کند که می‌‌تواند برای برخی سلیقه‌‌ها جالب و برای برخی غیرقابل هضم باشد. با «آلابست» باشید برای معرفی این فیلم. (برای تماشا کلیک کنید)

به‌‌ ستاره‌‌ها احترام بگذارید

فیلم داستان یک کهنه‌‌سرباز است که به‌‌خاطر مصرف دارویی خاص از ارتش اخراج می‌‌شود. فشار اقتصادی و احساس مسئولیت نسبت به‌‌ خانواده باعث می‌‌شود بعد از تحمل روزهایی سخت، وارد یک کار خاص می‌‌شود. کاری که قرار است مرتبط با امنیت ملی باشد. اما در ادامه متوجه می‌‌شود وارد بازی خطرناکی شده. کریس پین بازیگر خوش‌‌تیپ فیلم‌‌هایی مثل «جنگ ستارگان» و «زن شگفت‌‌انگیز» بازیگر نقش اول فیلم است. کیفر ساترلند بازیگر شناخته‌‌شده شخصیت «جک باوئر» در سریال محبوب ۲۴ هم در این فیلم حضور دارد. سورپرایز جالب فیلم حضور جیلین جیکوبز ستاره فیلم «راه رفتن با شرم» در نقشی متفاوت نسبت به چیزی است که از او سراغ داریم. فیلم به‌‌ دو بخش متمایز از هم تقسیم می‌‌شود اما لحنی دوپاره ندارد و بازی شخصیت اصلی مخاطب را برای تماشای فیلم تا حل مشکلات خانوادگی و کاری او ترغیب می‌‌کند و در کنار اکشن، نیم‌‌نگاهی به نقد جامعه نظامی آمریکا در تقابل با کهنه سربازها هم دارد. کسری کیانی، امیر عطرچی و مریم بنایی هم دوبله اختصاصی اثر را به داشتند تا از تماشای آن لذت بیشتری ببرید.

>>> تماشای رایگان فیلم با دوبله اختصاصی 

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:        

.

.

.

.