دوربین دوچشمی اپیکسل مدل APL-NV008

16,676,000 تومان

دوربین دوچشمی دید در شب مادون قرمز دیجیتال Apexel از نور مادون قرمز بسیار کم استفاده می کند. وضوح بالاتری نسبت به دستگاه های دید در شب معمولی دارد. استفاده در روز و شب 2، دید در شب تمام رنگی کم نور، دید در شب کامل سیاه بدون نور، جلوه های دید در شب cmos با حساسیت بالا و پیکسل بزرگ، جلوه های نمایشگر باور نکردنی بیشتری را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، Apl-NV008 دارای 4 برابر تله فوتو به علاوه 3 برابر زوم دیجیتال است، بزرگنمایی بصری می تواند به 12 برابر برسد، میدان دید خود را گسترش دهید! به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم های واضح را در تاریکی مشاهده و ضبط کنید. می توانید همه چیز را روی کارت حافظه ذخیره کنید.
به لطف نمایشگر بزرگش، این دستگاه دید در شب دیجیتالی با مشاهده با هر دو چشم، راحتی دید بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. نور مادون قرمز یکپارچه مشاهده در تاریکی کامل را آسان می کند و زوم از طریق اپتیکال و دیجیتال به شما بینایی از راه دور را می دهد.
فیلم پوشش آبی چند لایه باند پهن FMC تمام نوری می تواند تاثیر محیط و دما را کاهش دهد، تصویر واضح و شفاف را ارائه دهد. بازتولید رنگ بالا، بدون تفاوت رنگ در روز مشاهده می شود، حتی در شب، شما می توانید به وضوح در 100٪ تاریکی با روشن شدن IR مشاهده کنید.
استفاده از محدوده دید در شب آسان است و طراحی خوبی برای افراد عینک دارد، وقتی از دید در شب در روز استفاده می کنید، فقط باید دکمه پاور را برای مشاهده روشن کنید، و تنظیم آن اشکالی ندارد. عکس و فیلم و پخش . از جمله نخ نصب سه پایه، می توانید دوربین دوچشمی را در سه پایه خود نصب کنید و برای مشاهده عکس ها و فیلم ها به کامپیوتر و تلویزیون متصل شوید. می توانید از آن به عنوان یک دوربین دستی و دوربین شب با تصویر با کیفیت خوب استفاده کنید. ایده آل برای علاقه مندان به فضای باز و کاوشگران طبیعت: یک وسیله دستی و ضروری برای تماشای پرندگان، حیات وحش، شکار، پیاده روی، کوهنوردی، کمپینگ، نظارت و مسافرت

  • نوع منشور : Porro
  • نوع اپتیک : پرو
  • گستره بزرگنمایی : تا 7 برابر
  • قابلیت‌های مقاومتی : مقاوم در برابر آب
  • قابلیت‌های تصویری : توانایی زوم
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب: