امیر غفارمنش یکی از بازیگرهای پرکار کشورمان است که فیلم و سریال هم زیاد می‌بیند. بازیگر سریال  محبوب «دردسرهای عظیم» چند ماه قبل با سریال «خوشنام» مهمان قاب تلویزیون بود. به سراغ این بازیگر باسابقه رفتیم تا چند فیلم و سریال برای آخر هفته به مخاطبان آلابست پیشنهاد دهد.

او درباره معیارش برای تماشای فیلم و سریال می‌گوید: «قصه و پیام در انتخاب فیلم و سریال برایم بیشتر از بازی بازیگران اهمیت دارد. خیلی عجیب است اما برای تماشای فیلم و سریال زیاد به دنبال اسم‌ها نیستم. حتی ممکن است فیلم‌ و سریال‌هایی را ببینم که اسم‌هایشان را فراموش کنم. وقتی بچه‌ها می‌پرسند اینو دیدی؟ اونو دیدی؟ تازه می‌فهمم این‌قدر قصه را دنبال کردم که فراموش کردم اسم فیلم چه چیزی بود.» فیلم سینمایی شاهزاده «جزر و مد» The Prince of Tides به کارگردانی باربارا استرایسند که در سال ۱۹۹۱ ساخته شده یکی از فیلم‌های مورد علاقه غفارمنش است. این فیلم در همان سال برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام توسط نیک نولتی شده است. بازیگر سریال «چک برگشتی» معتقد است همه باید فیلم «نوئل» Noel با بازی رابین ویلیامز و سوزان ساراندون را هم یک بار ببینند. او درباره علت این انتخاب می‌گوید: «قصه این فیلم فوق‌العاده است، عرفانی و خیلی زیبا. یکی از فیلم‌هایی بود که واقعا دوستش داشتم.»

سریال فارگو

در ادامه امیرغفارمنش به آلابست می‌گوید: «دیدن مینی سریال فارگو Fargo به من خیلی چسبید.» این مینی سریال محصول سال ۲۰۱۴ میلادی است که قتل‌های زنجیره‌ای سال ۲۰۰۶ در ایالت مینه‌سوتا و ایالت‌های اطراف آن را دستمایه قرار داده و آن‌ها را روایت می‌کند. فارگو براساس فیلمی با همین نام ساخته برادران کوئن ساخته شده و کارگردانی و فیلنامه‌نویسی این مجموعه بر عهده نوآ هاولی است. برادران کوئن تحت تأثیر فیلنامه هاولی قرار گرفتند و قبول کردند به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی همکاری کنند. سریال در ۴ فصل و ۴۱ قسمت با ۴ داستان مجزا ساخته شده است. در فارگو با یک سریال معمایی، جنایی و درام روبه‌رو هستیم که به خوبی داستانش را تعریف می‌کند و تا آخر مخاطب را به دنبال خود می‌کشد. برای دیدن ۴ فصل این سریال محشر با دوبله اختصاصی، روی لینک زیر کلیک کنید:

>>> لینک تماشای سریال فارگو

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

 

 

.

.

.

.

.