پیش از ماجراهای اخیر مربوط به جنگ در اوکراین، فیلم «خارج از حفاظ» اکران شد. فیلمی که درباره جنگ در اوکراین است، اما در سال ۲۰۳۶. وقتی که جنگ داخلی اوکراین را فراگرفته و یک جنگجوی بی‌رحم به‌نام ویکتور کوال کنترل اوضاع را در دست گرفته و احتمال دارد به سلاح هسته‌ای هم دست پیدا کند. نیروهای حافظ صلح برای اولین‌ بار از روبات‌های پیشرفته برای جنگ استفاده می‌کنند. در این بین توماس هارپ که یک کنترل‌گر پهباد است با سرپیچی از دستور مافوقش برای نجات جان افراد بیشتر، باعث مرگ ۲ سرباز می‌شود. هارپ که همیشه پشت کنترل‌گر بوده و توانایی حضور در میدان جنگ را ندارد به منقطه اصلی درگیری‌ها منتقل می‌شود تا زیر نظر کاپیتان لئو باشد. اما او به‌زودی چیزهای زیادی را می‌فهمد، درباره مفهوم جنگ، خطری که نیروهای به‌اصطلاح حافظ صلح حتی برای مردم معمولی و کودکان دارند و از همه مهم‌تر درباره فرمانده‌اش کاپیتان لئو که در واقع یک روبات انسان‌نما و دارای احساسات پیچیده است. حالا لئو و هارپ باید خارج از حفاظ امن و امان همیشگی مانع اقدامات کوال شوند. اما روش‌ها و اهداف‌شان متفاوت است. (برای تماشا کلیک کنید)

فیلم یک اکشن علمی تخیلی است و کمابیش نسخه به‌روز شده فیلم‌هایی مثل «پلیس آهنی» است با این تفاوت که هم جلوه‌های ویژه بهتری دارد، هم سئوالات مبنایی درباره ماهیت جنگ و مفاهیمی مثل توجیه وسیله به‌خاطر هدف را طرح می‌کند. چند سکانس درگیری خالص (بدون اتکاء به جلوه‌های ویژه CGI) در فیلم هست که فراتر از اکشن‌های ساده و پر از جلوه‌های ویژه ساخته شده و با دقتی که در طراحی و اجرای آن‌ها وجود دارد می‌تواند ضعف‌های احتمالی در فیلمنامه را از ذهن مخاطب دور کرده و شما را سرگرم کند. برای تماشای رایگان فیلم با دوبله فارسی به لینک زیر مراجعه کنید و تجربه‌تان از تماشای فیلم را هم در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

>>> تماشای رایگان فیلم با دوبله اختصاصی 

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.       

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آلابست بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

.

.

.

.

.