آثار شاخص دنیای سرگرمی به‌طور معمول با یک فاصله زمانی به مخاطبان داخلی می‌رسد. همیشه منتظریم یک سریال در جذب مخاطب موفقیت جهانی داشته باشد بعد سراغ تهیه زیرنویسش می‌رویم. چه‌ رسد این‌ که یک مینی‌سریال را دوبله اختصاصی کنیم. اما این‌بار The Old Man تنها چند روز پس از پخش جهانی با دوبله اختصاصی در اختیار شماست.

این مینی‌سریال جذاب از کاربران سایت IMDB امتیاز بسیار بالای ۸.۶ و از منتقدان سایت مطرح روتن تومیتوز امتیاز ۹۴ از ۱۰۰ را گرفته و داستان یک مامور ویژه با بازی هنرپیشه اسکاری جف بریجز است که چند دهه بعد از انجام ماموریت‌های بزرگ، با نام مستعار در یک شهر دورافتاده و دور از هیاهو زندگی می‌کند و مهم‌ترین دغدغه‌اش حفظ امنیت خانواده‌اش است. اما یک شب آدمکشی که هویتش مشخص نیست به خانه او تجاوز می‌کند و این مامور بازنشسته می‌فهمد برای ادامه زندگی و تامین امنیت فرزندش باید از حالت منفعل خارج شود. (برای تماشا کلیک کنید)

این مینی‌سریال چند ویژگی مثبت دارد؛ اول‌ این‌ که طولانی نیست و لازم نیست برای فصل بعدش منتظر بمانید. دوم این‌ که درامی قوی دارد و فقط محدود به‌ یک اکشن سطحی نیست. سوم این‌ که جنایی است و در دل داستان علاوه‌ بر سکانس‌های هیجان‌انگیز، سکانس‌هایی دارد که ذهن شما را درگیر پازلی می‌کند که داستان طراحی کرده. از همه این‌ها مهم‌تر این‌که طراحی صحنه و کارگردانی خوبی دارد و یک بازیگر اسکاری و قدیمی نقش اولش را بازی می‌کند. با این اوصاف اگر تمایل داشتید سریال را به‌صورت رایگان (با اینترنت تلفن همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک اما با حجم تمام بهاء اینترنت) تماشا کنید کافی است روی لینک زیر بزنید.

>> لینک تماشای مینی سریال «پیرمرد» با دوبله اختصاصی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آلابست» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.   

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

.

.

.

.

.