Chop It بازی جالب، سرگرم کننده و محبوب در سبک بازیهای آرکید – تفننی از استودیوی بازیسازی نام آشنای BYV است که تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و با کسب امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ از محبوب ترین ها به شمار می رود!

همانطور که از اسم بازی Chop It مشخص است، در ان شما به شکستن چوب، سنگ و … مشغول می شوید! سرعت و دقت عمل شما اهمیت زیادی دارد؛ یک نوار متحرک چوب، سنگ، میخ و… را حرکت میدهد و شما یک تبر، چکش یا کلنگ در اختیار دارید و باید با لمس به موقع صفحه نمایشگر و زمانی که چوب، سنگ یا میخ درست به زیر تبر، چکش یا کلنگتان رسیده آن را فرود بیاورید! آیتم های دیگری مثل ستاره، قلب و ساعت نیز در بازی وجود دارد که با کسب ان می توانید قلب تان را افزایش دهید، از فروشگاه ایتم های جدید را خریداری کنید و یا اینکه زمان را آهسته کنید تا بتوانید با دقت بیشتر و آسان تر آیتم ها را خرد کنید. اگر به دنبال یک بازی کم حجم و سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Chop It با حجمی ناچیز، طراحی ساده و البته جالب، گیم پلی اعتیاداور و صداگذاری عالی اش نظرتان را جلب میکند؛ آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۷۰ مگابایت
 
لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.