با سلام به مخاطبان همیشه همراه آلابست. طبق قرار هر سال، مهم‌ترین اتفاقات و حواشی جشنواره فجر را با عنوان «حاشیه‌نگاری» در اختیار شما قرار می‌دهیم.

در نهمین روز از چهلمین دوره جشنواره فجر، فیلم‌های «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی و «۲۸۸۸» ساخته کیوان علی‌محمدی و علی اکبر حیدری به نمایش درآمد.

اتفاق غیرمنتظره در نشست خبری «۲۸۸۸»

نشست رسانه‌ای فیلم «۲۸۸۸» در جشنواره فجر، شاهد یک اتفاق عجیب بود؛ چرا که کیوان علی‌محمدی، یکی از کارگردان این اثر سینمایی که داستانش درباره فداکاری خلبانان و پرسنل نیروی هوایی ارتش در طول جنگ ایران و عراق است، در میانه سخنانش، احساساتی شد و با بغض و اشک، سالن اصلی برج میلاد را ترک کرد.


هنرمندانی که با همسرانشان به جشنواره آمدند

 نرگس محمدی و علی اوجی در فتوکال  فیلم «۲۸۸۸» 
ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی در جشنواره فجر
شیرین اسماعیلی و همسرش در  فتوکال فیلم «۲۸۸۸» 
سامان احتشامی و همسرش در جشنواره فجر
خانواده هنرمند سهیلی در کنار هم

دوئل دو برادری که بازیگر هستند

ساعد سهیلی که با بازی در «شهرک» در کورس مسابقه دریافت سیمرغِ بازیگری از چهلمین جشنواره فیلم فجر قرار دارد، به رقابت با بردارش (سینا مهراد) که او هم در این رویداد با فیلم «شادروان» حضور دارد، واکنش نشان داد و گفت: سینا هم مانند من این اعتقاد را دارد که تمام جشنواره، کسب سیمرغ نیست. بازی سینا فوق‌العاده بود. چون با او بزرگ شده‌ام، می‌دانم شخصیت او در فیلم سینمایی «شادروان» اصلا شبیه شخصیت خودش خارج فیلم نیست.

رو در رو با هنرمندان

تیم اعزامی آلابست به جشنواره فجر مصاحبه‌های جذابی را با هنرمندان انجام داده‌اند. در بسته «حاشیه‌نگاری» جذاب‌ترین گفت‌وگوها را تقدیم نگاه شما مخاطبان عزیز می‌کنیم.